4.03.2008

Aguirre

YKC bünyesine katılmış en değerli oyunculardan biri olan Aguirre ile konuşma imkanı bulduk. Kendisi iyi bir oyuncu olmanın dışında, kıvrak zekası ile ittifakın en güçsüz bölgesi olan Doğuyu, bir YKC kalesi haline getirmiş efsane Doğu Kumandanı.

Haritanın her yeri düşman kaynarken, DimSoul'un sağ kolu olan Aguirre, hem savaş hem diplomasi alanlarında büyük zaferler kazanarak meşhur YKC ruhunun mimarlarından olmuştur. Hatta kendisine gizli YKC başkanı desek yeridir.

Şimdi kendisi ile yaptığımız keyifli sohbeti yayınlıyoruz..



Klansavaslarina nasıl başladın?

Klansavaşlarına dostum dimsoul'un bitmez tükenmez ısrarlarıyla zoraki olarak başladım
en başlarda sadece neymiş bu oyun diye bakarken ilk orduları çıkarınca bir hastalık sardı ve bir anda kendimi YKCde yönetici olarak buldum

YKC de ne tür görevleri üstlendin?

aslında en başta oyuna YKC'nin başka bir klandaki casusu olarak başladım, ama işler iyi gitmeyince hemen kimliğimi açığa koydum ve YKC'de yönetici oldum. sonrasında doğu bölgesi kumandanlığını üstlendim ve kuruculuğa kadar yükseldim. hemen her türlü görevi üstlendim denebilir.

Bunlardan hangisi seni en zorladı?

sanırım diplomasi en zorlu ve sıkıntılı görevdi, mesaj trafiğinden kendime gelemiyordum. büyük operasyonları yönetmek de hayli zordu ama hiçbiri diplomasideki stresin yerini tutamaz

Diplomasi sırasında unutamadığın bir olay oldu mu? iyi/kötü?

iyi olaylardan biri doğu bölgesinde Paşa tehlikesini bir şekilde atlatmak oldu, o zamanlar paşa ittifağıyla savaşa girmek üzereydik, özellikle bir takım insanlar sas command'a saldırıyordu ve 2 gün süren mesaj trafiği sonunda savaştan vazgeçildi ve saldıranlar cezalandırıldı. kötü olay olarak ise her zaman arkamızda olan ötüken ittifağının bir dönem bize sırtını çevirmesini örnek verebilirim, o zaman da bir sürü olay olmuştu ama sonunda yine de öyle böyle toparladık

Peki oyunda hiç hile yaptın mı?

çevredeki bazı ittifak arkadaşlarının şifreleri bende vardı. operasyon sırasında kendileri online olamadıkları zaman girip fake yada gerçek ordu gönderiyordum, bu birkaç kere oldu ve büyük ölçüde başarılıydık, onun dışında hile yapmadım diyebilirim.

En unutamadığın savaş hangisi oldu?

kesinlikle Ghozty operasyonu diyebilirim, o zaman Kuzgun klanına inanılmaz bir nefretim vardı, sebebi çok sevdiğim daviddavid'i tüm ısrarlarımıza rağmen yalnız bırakmamalarıydı. bu sebeple doğu bölgesinde hayli güçlü duran ghozty isimli elemana tüm doğu bölgesi olarak bir operasyon hazırladık. oyunun o devrine göre hayli büyük bir savaştı, yanlış hatırlamıyorsam 14-15 köyü vardı ve her köye en az 3 full güçlü ordu göndermiştik. Tabiiki sonraki gün bütün köyleri düşmüştü, hatta cogan'ın 7 misyoner rekoru o zaman yapılmıştı ama paşa ve diğer ittifaklardan gelen destekler yüzünden köylerin hepsini alamadık

Başka kimlerine kellesini aldın?

en büyük düşman sayılan AB'nin yöneticilerinden el condor paşa bana karşı başarısız olunca oyunu bırakmıştı. sanırım ilk yenilgiye uğrattığım güçlü rakip oydu. ondan sonra çevremde iyi geçindiğim bazı insanlar yamuk yapınca yavaş yavaş onları haritadan sildim, tabiiki bu noktada zekibağcı, ezdem ve ötüken ittifağından olan arkadaşlardan aldığım destekleri unutmuyorum. beraber çok sayıda operasyon yapmıştık. oyunu bırakmadan önce ise AB'nin son kalan üyelerine tek başıma saldırmıştım, onları da indirince oyundan keyif alamadım zaten

Yani başarıya doydun ve oyunu o yüzden bıraktın?

söylentiye göre oyunun en zevkli kısmını oynayamadım, ama çevremde fazla düşman kalmamıştı, özellikle ötüken oyuncularıyla çok yakın dosttum. 'ona saldırma buna saldırma' laflarından sıkılınca oyunun bütün heyecanı gitti açıkçası

Unutamadığın oyuncular kimler?

benim için bütün YKC üyeleri unutulmazdı, ama en başta dimsoul, daviddavid, mbugdayci, technicall ve doğuda bana her konuda yardımcı olan dreglayn, sas command, cogan, zekibagci ve ezdem gibi oyuncuları unutamam. ötükendeki dostlardan portx, mirzamode, makara_06 ve gerçek bozkurt her zaman yanımdaydılar. Ne aynı bölgede ne de aynı klanda olmamamıza rağmen siverekli de unutamadığım oyunculardan biriydi.

Şuan herhangi bir oyun oynuyor musun?

şu an omerta isminde bir mayfa oyunu oynuyorum, orada kurduğumuz ailede de YKC'ye benzer bir ruh ve aile yapısı yakaladık, ama aynı kafada insanlar olmayınca aynı zevk alınmıyor.

Son olarak YKC ailesine katılan yeni oyunculara herhangi bir mesajın var mı?

Çoğunu tanımasam da eski YKC üyelerinin ruhunu devam ettireceklerinden eminim. Bu ruhun ne baltacı sayısıyla ne de ittifak puanıyla ilgisi var, yönetici arkadaşlar bu kardeşlik ruhunu eminim ki klanın içinde tutmaya devam ediyorlardır ve umarım YKC her zaman saygı duyulan, onurlu bir ittifak olarak yoluna devam eder.

Teşekkür ederiz efsane Büyük Diplomat, Efsane Doğu Kumandanı, AB mezarlığı Aguirre, hayatın da umarım bu kadar onurlu ve başarılı olur!